FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-07-23

TESZT: NYC LIQUID LIPSHINE (587 - WINE N DINE)

Mindig szemezek, az ilyen sötétebb bogyószínű árnyalatokkal, aztán a legtöbbször a bolt polcán maradnak, mert félek, hogy túl sötét/erőteljes/fajsúlyos lesz a szín és nem fog túl jól mutatni rajtam (urambocsá' még öregíteni is fog), így félek pénzt kiadni rájuk.


De ez a szájfény most olyan olcsó volt (150 Ft!), hogy ennyiért mindenképpen megért egy próbát és azt kell mondjam, abszolút nem bántam meg...
... mert remek kis szájfény ez (ennyiért meg főleg). Itt a képeken az is látszik, hogy egy teljesen originál, celofánozott példányt sikerült kifognom (így megnyugodhatott a kis lelkem, hogy biztos nem azért van leárazva, mert már sokan belemásztak).

Az mondjuk egy picit fura, hogy az árnyalat száma és neve a védőfóliára van nyomtatva, így onnantól, hogy az lekerül, már csak az emlékeinkben él a választott szín neve (nálam meg az nem sokáig szokott tartani, mert iszonyatosan rossz a névmemóriám).


Könnyen felvihető (azért picit óvatosabban kell bánni vele, mint egy világos színnel, mert ez a sötétebb árnyalat nagyon kihozza az egyenetlen, cakkos felvitelt). 


Én nem használtam hozzá kontúrt, de a tartósság érdekében (és hogy véletlenül se fusson bele az apró száj melletti ráncokba) esetleg nem árt egy leheletnyi szájceruzával alapozni. Az egyetlen gond nálam az volt (ami az élénk színű szájfényeknél/rúzsoknál általában), hogy felvarázsolom a fogaimra, úgyhogy elég sokszor kell a nyelvem hegyét a fogaimon átfuttatnom (mikor senki sem látja), nehogy foltos foggal vigyorogjak.
(ITT még több képet találhattok a sminkről.)


Felvitel után úgy 2-3 órán át a helyén marad, egyenletesen kopik, s mindeközben kellemes érzés (megfelelően sűrű az állaga, de nem ragad). Kicsit mintha hidratálna is.

Nektek volt mostanában valami tuti kis akciós zsákmányotok?

2 comments:

  1. Nagyon tetszik a színe, bár félek tőle, hogy Neked sokkal jobban áll ez a szín, mint nekem
    Viszont nem tudtam, hogy az NYC termékeket is így leakciózták, érdemes lesz bekukkantanom egy Rossmannba :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy próbát szerintem mindenképp megér. Egyébként nem volt olyan sokféle NYC termék akcióban (3-4 féle szájfényt láttam, ahol én jártam), de azért érdemes lecsekkolni, hátha ahol Te jársz, más a kínálat. :-)

      Delete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe