FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-05-19

FOTD: JENNIFER LOPEZ OSCAROS SMINKJE

Mára egy általam készített sminket hoztam nektek, amit Jennifer Lopez csodaszép oscaros sminkje inspirált.

 Elöljáróban leszögezném, hogy sajna abszolút nem hasonlítok a szóban forgó hölgyhöz, de remélem, a smink így is tetszeni fog nektek! :-) Bármilyen véleményetek vagy kérdésetek van a sminkkel kapcsolatban, nagyon örülnék neki, ha megírnátok egy kommentben! :-)...


 


 

És most ebben a gyönyörű sminkben fogok itthon jégkrémevéssel egybekötött American's Next Top Model maratont tartani. :-)

12 comments:

  1. Nagyon ügyes vagy !
    És milyen jól áll Neked :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen, Erzsi! Pont azon gondolkodtam, hogy szerintem egyszer akkor is meg fogom ezt a sminket csinálni, amikor megyek majd valami jeles alkalomra... mert most elég vicces így full sminkben itthon üldögélni. :-)

      Delete
    2. Hát ez aranyos. :) Én is volt már, hogy full sminkbe csak a boltig jutottam. :D Sajnáltam is, hogy aznap, amikor egy elég klassz make-up-ot sikerült 'összedobnom', csak egy átlagos nap volt. :P

      Delete
  2. Replies
    1. Nagyon szépen köszönöm, Nóra! És a vicc az benne, hogy három szemhéjfestékkel(középbarna, grafitszürke és fehér)és két szemceruzával (fekete és fehér meg lehet az egész szemet csinálni!

      Delete
  3. Èn is elkészitettem ugyanezt a sminket nem is olyan regen. Tetszik nagyon a sminked, ugyes vagy:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen, Maria! :-) Közben én is meglestem a tiéd és szerintem ez egy olyan interpretációja Ms.Lopez sminkjének, amit hétköznap is lehetne viselni. :-)
      Az én nagy kedvencem a munkáid közül ez: http://makeuplight.blogspot.com/2012/04/angry-makeup.html

      Delete
  4. Nagyon tetszik, és olyan jól áll!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! Nem gondoltam, hogy ha a mélyítővonal kontúrját ennyire behúzom a szemem belső sarka felé, jó lesz, de meglepő módon az! :-)

      Delete
  5. Imádom én is a mélyítővonalas sminkeket :)

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe