FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-06-16

TESZT + FOTD: AVON NÉGYES SZEMHÉJPÚDER - MYSTERY

Pár napja érkezett meg a legújabb Avon négyes szemhéjpúderem és ma volt időm felavatni. Először a palettát mutatom meg nektek egy-két kép erejéig, aztán a vele készült sminket, aminek az a különlegessége, hogy nemcsak a szememen, hanem pirosítóként és ajakszínezőként is ezt használtam.


Elöljáróban még annyit, hogy ezen kívül még 3 másik színkombinációját birtoklom ennek a négyes felállásnak. Ezek a 'Pink Sands', a 'Mocha Latte' és a 'Cocoa Dreams' fantázianevű darabok (ez utóbbiról itt olvashattok bővebben: http://colours-of-letti.blogspot.hu/2012/04/fotd-az-uj-avon-negyes.html )

Na de lássuk a medvét... illetve a szemhéjporokat...
Így néznek ki a kicsikék bevetésre várva, a kis helyükön csücsülve természetes fénynél:


És így vakuval:


Így mutatnak az ujjaim, miután megmártóztak bennük:





A két felső, világos szín leginkább highlighterként, kiemelésre használható, míg az alsó kettő árnyalásra Egyik sem valami hű de pigmentált, de ettől még nem estem kétségbe, mert így is jól kihasználható színeknek tűntek. Aztán kipróbáltam őket minden alap nélkül az alkaromon és nagyon ráncolni kezdtem a szemöldököm, mert a barnát leszámítva a többi három színből szinte semelyik sem látszott a bőrömön. "Mindegy, lesz, ami lesz, kipróbálom őket élesben (a szokásos Art Deco-s szemhéjfesték alapozómon)" - gondoltam. "Aztán legfeljebb idegességemben majd kivágom a szemétbe, ha akkor is ilyen gyatrán teljesít."



Nekikezdtem vele sminkelni a lealapozott szemhéjamat és fellélegeztem, mert nem kellett kukásítanom. Úgy tűnik nekem, hogy ezek olyan színek, melyeknél nagyon is számít, hogy megfelelően előkészített felületre vigye fel az ember (ami nálam nem gond, mert amúgy is mindig használok szemhéjfesték alapozót).

Ezt sikerült összehoznom. A barackos rózsaszínes és a barna árnyalatok szerintem remekek, a világos lila szép highlighter, a másik, aranyos árnyalat pedig jó lehet a belső szemzugba.

Kültéren, természetes fényben:






A szemhéjamon ezen a négyesen kívül csak egy fekete szemceruzát és szempillaspirált használtam (de abból felül és alul is jó sokat). Pirosító helyett a négyes barackos rózsaszín árnyalatát használtam, a barnával pedig egy leheletnyit kontúroztam az arcom. A számra pedig egy 'nude' árnyalatú szájfényre ütögettem rá a rózsaszínt. Ja igen, és a szemöldökömet is a barna színnel húztam át.

Beltéren, vakuval:


Szóval végül került ebből a négyesből mindenhova az arcomon, s megnyugodott a lelkem is, hogy sok klassz dologra fogom tudni használni ezt az elsőre mihasznának tűnő terméket. :-)

Ti mit szóltok hozzá? Volt már olyan terméketek, aminél ki kellett tapasztalnotok, hogyan tudjátok kihozni belőle a legjobbat?

4 comments:

  1. nagyon jól áll :) tetszik a hajad!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi szépen, Anita! :-) A hajamat pár napja igazíttattam. Mivel sokan mondtátok/ írtátok, hogy jó ez a forma, ezért szinte ugyanolyan maradt, mint a múltkor, amikor a fazonváltás megtörtént: http://colours-of-letti.blogspot.hu/2012/04/uj-tavaszi-frizko.html
      Csak most kicsit nagyobb a dőlésszöge a tarkómtól az állam felé (meg nem olyan tincses hatású, mint az áprilisi képeken, mert én más termékeket használok itthon, mint a fodrászom). Egyébként tervezek írni egy posztot a hajápolási rutinomról, mert egy ideje olyan termékeket használok, amikkel nagyon meg vagyok elégedve.

      Delete
  2. A hajad nagyon szép, látszik, hogy egészséges, a smink pedig szuper lett. :-) Én is szeretem a több célra hasznosítható szemfestékeket, az ilyenek szoktak a táskában landolni, és sürgősségi sminkre használom őket. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pont nekem is az ugrott be, hogy milyen jó szolgálatot fog tenni ez a kis négyes mondjuk a nyaraló neszesszeremben, ahol több terméket is helyettesíthet.

      Delete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe