FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-10-30

NAPI KÖRÖM: HALLOWEENI CSILLÁMOS TÖKFŐZELÉK


Nagyon izgalmas délutánnak nézek ma elébe, ugyanis egy csapatnyi kiváló bloggerina társammal van találkám. :-)


Akik ott lesznek a találkozón (rajtam kívül):

- Verus, a Lakkfan oldal büszke megalkotója: http://lakkfan.blogspot.hu/
- Viki, a Cheap and Chic Look elhivatott szerzője: http://cheap-and-chic-look.blogspot.hu/
- Judit, a Wish for Beauty kiváló bloggerinája: http://wish-for-beauty.blogspot.hu/
- és ha munkája engedi, Csilla, a Millacsilla blog kreatív lelke: http://millacsilla.blogspot.hu/

Eme jeles alkalom tiszteletére készítettem ezt a narancsos-csillámos párost. Rám nem jellemző módon kicsit rikító, kicsit csilli-villis (amit majd akkor bánok, mikor le kell vakarnom a körmeimről, de most nagyon élvezem). Én eléggé halloweenesnek is érzem (mintha neon sütőtökpürét kentem volna a körmeimre). 

Az elkészítéséhez két már régebb óta meglévő lakkomat használtam...
... a neon narancs kétrétegű alap az NYC Expert Last Nail Polish 112-es Timeless Tangerine árnyalata , míg a szintén két rétegben felvitt grafitos-ezüstös csillámlakk az Essence Nail Art Twins kollekciójának 07-es Blair névre hallgató darabja.






Mit szóltok hozzá? :-)

P.S.: A történethez hozzátartozik, hogy még mindig kissé nehezített a pálya fotózás terén, mert a szervizben lévő kicsikémet helyettesítő géppel 90%-ban ilyen képeket vagyok csak képes lőni:


Kiborító! Sebaj, nemsokára jön haza a régi gépecském és akkor visszaáll a világ rendje. :-)

7 comments:

  1. Én is különlegessel készülök! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon helyes, kíváncsian várom! :-)

      Delete
    2. http://lakkfan.blogspot.hu/2012/05/csillamos-lakkozas-levakarasa.html

      Good luck, have fun! :D

      Delete
    3. http://bankanita.blogspot.hu/2012/05/csillamos-koromlakk-eltavolitasa.html

      Ani féle.

      Delete
    4. Köszi a linket! Lehet, amikor majd meg akarok szabadulni ettől a tonnányi csillámtól, kipróbálom egyszerre az eltávolítási módszereket és megírom, nekem melyik vált be a legjobban. Szóval majd referálok.
      :-)

      Delete
  2. Irigy vagyok a találkozó miatt, mér laktok olyan messze?! :(
    A sütőtökpüréd nagyon jó lett! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilyen élénk színűt még sosem főztem. ;-)
      Tényleg nem igazság, hogy nem lakunk közelebb, de hátha egyszer lesz majd egy alulról szerveződő nagy országos bloggerina tali. :-)

      Delete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe