FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-04-28

TESZT - GLITTER GAL 3D HOLO LAKK (LIGHT AS A FEATHER)

Nemrég Ági a Körömlakkom.com, exkluzív körömlakk webáruház képviseletében megkeresett e-mailben és megkérdezte, lenne-e kedvem kipróbálni egy új ausztrál körömlakkot, melyet Magyarországon ők forgalmaznak. Hát lehet egy ilyen felkérésre nemet mondani? Persze hogy nem, úgyhogy pár nap múlva meg is érkezett a kis csomagom.


A Glitter Gal névre keresztelt lakkok egyenesen Ausztráliából érkeztek egy kifejezetten speciális hatású körömlakkok gyártására szakosodott kozmetikai vállalattól. Kínálatukban megtalálhatóak holografikus, holografikus csillámos, színátmenetes és opálos hatású lakkok is. (Külön pirospont nekik, amiért nem végeznek állatkísérleteket és termékeik nem tartalmaznak formaldehidet, tulént és DPB-t sem.) 

Én egy 3D hatású holo lakkot kaptam kipróbálásra, mely a 'Light as a Feather' névre hallgat. 
A teljes választékot egyébként  itt nézhetitek meg: http://koromlakkom.com/webshop

 

A legelső kép vaku nélkül készült, de az nem adta vissza a lakk gyönyörű holografikus színjátszó hatását, így készítettem egy pár képet vakuval is és itt már szépen látszik, miről is van szó, amikor holografikus hatásról beszélünk. Látszik, hogy a visszafogott világos jeges ezüst szín gyönyörű szivárványfényben játszik, ha erősebb beltéri fény vagy napfény esik rá.

 

És most lássuk a kezemen két rétegben, fedőlakk nélkül, napsütésben...

 Nemrég leszedettem a műkörmömet, s mióta pihentetem, mindig ilyen kis rövidkék, szóval elnézést a szerény esztétikai élményért, de szerintem a lakk maga így is jól látszik. Érdemes a képeket külön oldalon megnyitni, mert elég nagy felbontásúak és jól nagyíthatók.


A felvitelről jók a tapasztalataim: az ecset kicsi, de kézre álló, elég festéket vesz fel és könnyen lehet dolgozni vele. A festék állaga elég híg, szépen terül és extra gyorsan szárad. A tartósságról még nem tudok nyilatkozni, mert tegnap lakkoztam.


Ez egy nagyon finom, szinte már fehérbe hajló világos ezüst árnyalat, ami remek választás a hétköznapokra, de visszafogottsága ellenére a holo-hatás mégis hozzáad egy kis  izgalmas extrát a viseletéhez. Tuti ki fogom próbálni a lábujjaimon is.



Miközben ezt a posztot írtam, csak felhúztam még egy harmadik réteget is és csináltam villámgyorsan egy-két képet, és egy rövidke videót, hogy lássátok, így hogyan mutat. 


A tökéletes színhatás érdekében három rétegben kell felvinni (szerencsére gyorsan és tökéletesen szárad), de szerintem két rétegben sem rossz, egy rétegben pedig más lakkoknak is extra fényhatást tud kölcsönözni, így remekül kombinálható és kihasználható szín.

És itt a kis videó is (állítsátok át a felbontást 720p-re, úgy lesz az igazi):

Nekem első kipróbálás után nagyon tetszik ez a lakk, az egyetlen dolog, ami egy kicsit elbátortalaníthatja a lelkes, holo lakkra vágyó leányzókat az a termék ára, mert teljes áron 3965 Ft-ba kerülnek ezek a szépségek (akciósan 3600 Ft-ba), bár el kell ismerni, hogy a hazai piacon máshol nem találhatóak ilyen speciális színhatású lakkok. Az egyediséget pedig ugyebár meg kell fizetni.

A terméket tesztelésre ajándékba kaptam a Körömlakkom.com oldaltól, de ez a véleményalkotásomat semmiben nem befolyásolta.





10 comments:

  1. 1000 éve szeretnék ilyet... mondjuk ennyiért tuti nem veszek. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát igen... az a fránya ár! Megértelek és azt is, hogy azért fájni fog a szívet egy picit miatta. :-)

      Delete
  2. Ez is gyönyörű, lehet a következő "áldozatom" ő lesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most láttam a blogodon a Te árnyalatodat, az is egy csodaszép, hétköznap is hordható szín. Egyébként most 3. napos a lakk a körmömön (3 réteg)és még nagyon jól bírja a strapát nekem is. (Viszonyításképpen a legtöbb lakk 1-2 napot szokott bírni rajtam, mióta nincs műkörmöm.)

      Delete
  3. ÓÓ, nagyon szép visszafogott, mégis különleges! Mennyire nehéz lemosni? Mint egy csillámos lakkot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegnap előtt kentem fel és most éppen tesztelem a tartósságát, úgyhogy még nem tudok nyilatkozni, de ha túl leszek az első lemosáson, megmondom. :-)

      Delete
  4. Nem feltűnő mégis csodaszép! :)

    ReplyDelete
  5. Szia, köszönöm a nagyszerű felülvizsgálatot, és külön köszönet a képek és az azokat alátámasztó Ágnes, aki eladja a Glitter Gal márka, megöleli és megcsókolja, hogy mi magyar barátaink Glitter Gal Ausztrália - Kerry és Anna xoxoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is my pleasure to get the chance to experince this great product. Thank you for having me on the 'test team'. Oh and thanks for writing a comment in Hungarian - it's very nice of you! I hope that we'll have the chance to cooperate in the future as well. From Hungary with love, Letti :-)

      Delete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe