FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2014-05-29

KIVÉGEZVE: DOVE BEAUTY CREAM BAR

Be kell valljam, jelen állás szerint a diadalittas visszatérés inkább csúfosnak mutatkozik. Úgy tűnik, nem is olyan könnyű egy bébibaba mellett megtalálni a blogoláshoz szükséges drága szabadidőt. Nem baj, azért csak tovább próbálkozok. Az áhított cél az lenne, hogy legalább heti egy posztot összehozzak, bízok benne, hogy egy kis szervezkedéssel ez csak sikerülni fog. (A másik cél az, hogy a termékek befotózása előtt ne felejtsem el kikapcsolni a dátumkijelzést, amit a babafejlődési képes dokumentációhoz használok.) :-)

 

 Azért öröm az ürömben, hogy a nagy hallgatás alatt szépen fogytak a kenceficék (a képen láthatókat konkrétan teljesen kivégeztem), így most nekilendülök és leírom, mik a tapasztalatok. Na ki is legyen az első?...
Mondjuk a Dove nagy klasszikusa. Nem tudom, ki hogy van vele, de én hosszú éveken át tusfürdőt használtam, mert valamiért az volt a fixa ideám, hogy egy régimódi szappan nem fogja úgy kényeztetni a bőröm. Aztán nemrég valamiért az fordult meg a fejemben a sok "a Dove más" szlogenű reklám láttán, hogy kipróbálom.




Olyannyira bejött, hogy már kb. a harmadikat használom el. A klasszikus tisztaságillat a legeslegjobb benne, de emellett (nyilván) a tisztítóhatással sincs gond... mondjuk ezt nem is feltételeztem. Ami miatt nagyon kellemes meglepetés, hogy abszolút nem szárítja a bőröm. Amikor kijövök a zuhany alól, olyan nagyon frissnek és tisztának érzem magam tőle, anélkül, hogy húzódna vagy kiszáradna a bőröm. Emellett érdekes tapasztalat, hogy miután ezt használtam néhány hétig, utána a tusfürdőket valahogy nyálkásnak, sikamlósnak (kicsit olyan lemoshatatlannak) éreztem a bőrömön... fura.

Összességében azt gondolom, remek az ár, a kiadósság, az illat és jól bánik a bőrömmel is, így mostanában maradok ezen a puritán, szinte retro tisztálkodási vonalon.

Nektek van valami régimódinak ható testápolási vagy kozmetikai terméketek/rutinotok?



7 comments:

  1. Nálunk a Dove szappan csak kézmosó funkcióban szokott szerepelni, és én még akkor sem kedvelem különösebben, valahogy az én bőrömmel nem jó kombinálni a termékeiket. A legtöbb tusfürdőjük is szárít, egyedül a testápolóikat szeretem. Nem tudom, miért van ez, mert amúgy több barátnőm is a Dove-ra esküszik :-)

    ReplyDelete
  2. Ebből is látszik, hogy ahány bőr, annyi tapasztalat. :-) Nekem a tusfürdőikkel sincs semmi bajom (kellemes állag, megfelelő ápolás, viszonylag hosszan tartó illat) , de a testápolóik illatát valamiért nem szeretem (van egy ilyen nosztalgikus emlékem, hogy régen a sima alap Dove testápolónak olyan klassz tisztaságillata volt, most meg van vagy százféle illatban, csak az az egy nincs már, amit én szerettem).
    Neked melyik tusfürdő(k) jött(ek) be a legjobban? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon nagy kedvencem a TBS Satsuma, aztán szeretem még a Fleur de Santé Mood Therapy krémes-narancsos illatú csodáját, a bazsalikomos-vérnarancsos Acqua Colonia márkájút, de ezek mondjuk a nyáriak. Téliek közül a TBS vaníliás, az Avon radírozós lótuszvirágos tusija, na meg az Yves Rocher kávés krémes csodája a kedvenc :-) De van még jó pár, lévén, hogy igazi tusfürdőmániás vagyok... Pl. a Balea tusik is beválnak általában, és a limitált csodáik sokszor elcsábítanak :-)

      Delete
  3. Nekem a fejemben összekapcsolódik az, hogy Dove=tisztaságillat. Csak Dove izzadásgátlót használok, mert beváltak, és szeretem az illatát is. A szappanjukat használtam régebben, és azt hiszem ha az itthon lévő három tusit sikerül elhasználni, akkor vissza is térek hozzá. (valamitől piszokmód szárad a bőröm a felkaromon :/)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ez szerintem is egy csodás, egyszerűségében nagyszerű illat. :-)

      Delete
    2. Egyébként nekem egy időben az alkarommal volt ugyanez: valamilyen rejtélyes okból egyik napról a másikra össze-vissza hámlott pár hétig, aztán ahogy jött, úgy el is tűnt.

      Delete
  4. Nekem a L'oreal micellás vize nagyon bejött. Nagyon szeretem. Szépen tisztít, és nem hagy maga után ragacsos érzést.

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe