FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2011-11-28

CATRICE EYE BROW STYLIST (020 - DATE WITH ASH-TON)

Ma megmutatom nektek az egyik újdonsült kedvencemet: egy remekbe szabott szemöldökceruzát a Catrice-tól.
Today I'm going to show you one of my newest favourites: a nice eyebrow pencil from Catrice...

Ez a 020-as 'Date With Ash-ton' névre hallgató árnyalat, amit mióta megvettem, szinte minden nap használok. Úgy tűnik, ez a szemöldököm számára a tökéletes hamvas középbarna árnyalat.

It's called 020 - 'Date With Ash-ton' and since I bought it I have been using it nearly every day. It seems to be the perfect greyish brown colour for my eyebrows.


Úgy tudom formázni vele a szemöldököm, hogy pont megfelelő hangsúlyt kapjon. Ugyan nem vízálló, de elég tartós, ha nem dörzsölgetjük napközben  (és valljuk be, miért is tennénk).

By using this product my eyebrows are accentuated in the most appealing way. Although it's not waterproof, it lasts through the day if you don't rub your eyebrows (and, to be honest, why would you do that).


 Külön pirospont a ceruza végén található kis szemöldökformázó keféért.

It also gets a plus for having a tiny styling brush on one end of the pencil.


Összességében tehát egy remek kis darab ez, ami könnyen válhat az alapkészletem részévé.

Overall, it's a very nice product, which can easily become a member of my basic make-up products.


Itt egy smink, amiben használtam:
http://colours-of-letti.blogspot.com/2011/11/fotd-szurke-barna-grey-brown.html

Here's a look for which I used it:
http://colours-of-letti.blogspot.com/2011/11/fotd-szurke-barna-grey-brown.html

Nektek melyik a kedvenc szemöldökceruzátok?

What's your favourite eye brow pencil?

7 comments:

  1. dejó, pont ilyesmit kerestem :)

    ReplyDelete
  2. Jók az ilyen szerencsés véletlenek. :-)))

    ReplyDelete
  3. hát megnézegettem magamnak. végül nem vettem meg, mert mintha lett volna egy enyhe vöröses árnyalata...lehet h csak a hülye bolti fény?! :-?

    ReplyDelete
  4. Én nem véltem vöröses árnyalatot felfedezni benne, de ha kifejezetten szürkés szemöldökceruzára vágysz, esetleg megpróbálhatnád a Jillian Dempsey for Avon szemöldökceruza Slate árnyalatát (remélem, még forgalmazzák, pár hónapja még kapható volt). Ennél a sminknél pl. ezt használtam:
    http://colours-of-letti.blogspot.com/2011/10/fotd-mai-sminkem.html

    ReplyDelete
  5. Bár ez utóbbi lehet, hogy egy kicsit sötét lenne neked... :-/

    ReplyDelete
  6. hát ez tényleg sötét lenne :( Az a bajom, h az eddig általam próbált cerkáknak van egy vöröses beütése. És abban a nyomi fényben, ebben cerkában is véltem ilyesmit felfedezni :-S
    Van egy jó kis lovely szürke színű ceruzám, amit nagyon tudnék szeretni, de túl sötét :(

    ReplyDelete
  7. Szerintem legközelebb ne hagyd, hogy a drogériák neonfényei megtréfáljanak, húzz egy csíkot a kezedre és nézd meg kint természetes fényben (szerintem nem lesz vöröses, esetleg csak enyhén mogyoróbarnás).

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe