FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-04-01

COASTAL SCENTS 22 DB-OS ECSETKÉSZLET

Már nagyon régóta vágytam egy jó kis ecsetkészletre, de mindig az ár-minőség arány problémakörébe botlottam. A legtöbb ecsetkészlet vagy olcsó, de szerény minőségű vagy remek minőségű, de arany árában mérik. Aztán jött ez a készlet a Coastal Scentstől.
Már egy pár hónapja megakadt a szemem a Make Up Plaza honlapján ezen a készleten és nagyon sokat szemeztem vele. Végül Niki bejegyzése a Made in Beauty blogon a győzött meg arról, hogy ez kell nekem. Ezután viszont hetekig készlethiány volt, s én egy picit már  kezdtem elszontyolodni, hogy sosem lesz ez a csokornyi remek kis ecset az enyém... aztán pár napja az én tündérbogár barátaimtól megkaptam utószülinapi ajándékként (kiderült, hogy a férjem - aki hetek óta követte nyomon az ácsingózásomat - súgott nekik, ők pedig ugrásra várva figyelték, mikor lesz újra készleten és egyből lecsaptak rá).


Egy szó mint száz, azt kaptam, amit vártam: kiváló minőséget megfizethető áron (14,500 Ft) és ez a 22 ecset olyan rengeteg így egyszerre, hogy alig bírok betelni velük, egyfolytában csak nézegetem és simogatom őket... no meg jó néhány képet is lőttem róluk, hogy megmutassam őket nektek. Úgy döntöttem, nem mindet egyszerre, hanem részletekben tárom elétek őket, nehogy túl sok legyen a jóból egyszerre.

A mai adag balról az első 6 ecset, ők a legnagyobbak, amik alapozáshoz, kontúrozáshoz, pirosításhoz és púderezéshez valók. Nézzétek csak...
Először egy pár szót még az ecsettartóról:  a külső borítás nagyon jó minőségű műbőr, ami érzetében teljesen egyenértékű valódi társaival (de így legalább megkímélték szegény állatkákat). Két mágnesgombbal záródik, igen jól. Szép, masszív darab, öröm kézbe venni.


Kihajtogatva így néz ki a tároló - mint láthatjátok az ecsetek fejét egy szintetikus anyagú strapabíró felhajtható védősáv takarja.




A védőt felhajtva ez tárul elénk. Mindegyik ecseten védő nylon van (a nagyoknak külön fejvédőjük is van).


Na és akkor most már tényleg jöjjenek az ecsetek.

1 Large Fan Brush:




2 Powder Buffer Brush




3 Flat Stippling Brush




4 Angle Blush Brush





5 Round Powder Brush




6 Foundation Brush




Szóval ilyen kis szépek! :-) Az ecsetek anyagösszetételére én most itt külön nem térnék ki, akit érdekel, az részletesen megtalálja a Make Up Plaza honlapján. Az ecseteket még csak csodálom, nem avattam be őket így a használat utáni tapasztalatokról majd később írok, ha már lesz sok (reményeim szerint remek) élményem. Elsőre azt tudom elmondani, hogy az ecsetek olyan puhák mint az álom, megfelelően tömöttek és jó minőségű a kidolgozásuk (nem "vedlenek").

Nemsokára a többieket is megmutatom majd Nektek. Addig is itt van még 1-2 csoportkép a kis gyönyörűimről (imádtam őket fotózni is). :-)))




Imádom őket, na! :-D

No comments:

Post a Comment

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe