FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2011-09-02

ALAPDARAB - Clinique Airbrush Concealer

Úgy döntöttem, szép sorban bemutatom majd nektek azokat a sminkcuccokat, amik olyannyira bejöttek, hogy alapdaraboknak nyilvánítottam őket. Annyit érdemes tudni, hogy elég finnyás vagyok, így ritkán esik meg, hogy igazi kedvencemmé váljon egy termék. A sorban az első ilyen etalon termék számomra a Clinique Airbrush Concealer-je...



Sokáig keresgéltem a megfelelő korrektort a szemem alatti karikák eltüntetésére, de valami sosem stimmelt: vagy a fedőképesség nem volt az igazi vagy a tökéletes eloszlással, esetleg a tartóssággal gyűlt meg a bajom. Amelyik korrektor jól fedett, az egy idő után megült a szem alatti apróbb ráncokban (pl. a Bourjois Healthy Mix korrektora), amelyik meg könnyebb állagú volt, az nem kendőzte a szem alatti fránya kis karikákat eléggé (pl. a Manhattan Wake Up korrektora). Összességében nem rossz termékek ezek sem, csak nem tökéletesek.

Aztán a piacon lévő termékek (és a hozzájuk kapcsolódó vélemények) hosszas tanulmányozása után úgy döntöttem, kipróbálom a Clinique Airbrush Concealer-jét. Az ár miatt azért kissé vacilláltam (ajánlott fogyasztói ár 5100 Ft), de aztán vettem egy nagy levegőt és a bevásárlókosaramba dobtam a 04-es árnyalatot... és nagyon nem bántam meg. Ez a kis korrektor toll pont azt tudja, amit ígér: mivel fényvisszaverő részecskéket tartalmaz, ezért gyönyörűen elfedi a szemem alatti karikákat. Eközben olyan leheletkönnyű a textúrája, hogy véletlenül sem ül meg az apróbb ráncokban. 

A sminkelési rituálém alapeleme lett, hogy két kattintásnyit tekerek az ecset adagolóján, végighúzom a szem alatti karikákon (esetenként az orrcimpák mellett és a szám körüli árnyékosabb részeken is), egy mozdulattal átsimítom és kész is. Nem kell aggódnom, hogy beáll a ráncokba  vagy napközben eltűnik. Ahogy édesanyám mondta: "nem is látszik, hogy bármi lenne a szemed alatt, csak az, milyen kipihent vagy" (ez utóbbi a legtöbb rohanós hétköznapon persze nem igaz). Arról még nem tudok nyilatkozni, egy tubus meddig bírja, én az enyémet nyár elején vettem, minden nap műben van és még van benne, úgyhogy szerintem napi használat mellett kb. 3-4 hónapra elég. A kiadósságot és a minőséget tekintve így már nem is olyan húzós az ár.

Bár nem jellemző, hogy ebben az árfekvésben vásárolgassak és nem is hiszek abban, hogy egy jó terméknek feltétlenül drágának kell lennie (más kedvenceim majd bizonyítják ezt), ebben az esetben úgy gondolom, a minőség megéri az árát. Részemről ez hosszútávú szerelem :-)

No comments:

Post a Comment

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe