FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2011-11-04

SMINKEK KLIPEKBEN (No.2) / MAKE-UPS IN MUSIC VIDEOS (No.2)

Talán a mostani ifjúság nem is tudja, ki volt az az Aaliyah, de amikor én voltam tinédzser, nagyon szerettem a zenéjét és a stílusát is. Ez a tehetséges R'n'B énekes 2001-ben egy tragikus repülőbalesetben vesztette életét, de a zenéjében még ma is tovább él. Ígéretes zenei tehetség volt és nem mellesleg egy gyönyörű fiatal nő. Ez a kedvenc videóm tőle. Emlékszem, amikor először láttam az MTV-n és azt gondoltam: "Tyűha, de jól néz ki!" Az én személyes kedvencem a "look"-ok közül a lilás füstös szem vörös ajkakkal.

Maybe the younger generation don't know much about Aaliyah but when I was a teenager I really liked her music and style as well. This talented R'n'B singer passed away in 2001 in a fatal plane crash but she lives on in her music. She was a promising musical talent and a beautiful woman. This is my favourite music video of hers. I remember when I saw it for the very first time on MTV and I just thought: 'Wow, this girl just looks stunning!' My favourite of her looks is the one with the smokey purplish eyes with red lips. 



Próbáltam printscreen-nel egy pár képet kiemelni a klipből...
(Igazából nem volt olyan egyszerű elsőre magát a videót sem elfogadható minőségben megtalálni, mert 2001-ben készült, amikor még nem nagyon rögzítettek zenei klipeket 720 vagy 1080p-ben.)

I tried to grab some printscreens from the video. (Actually, at first it was not even easy to find the music video in decent quality as it was made back in 2001 when music videos normally weren't shot in 720p or 1080p.)





Remélem néhányan közületek ugyanúgy inspirálónak fogjátok találni a videót és a képeket, mint én! És ha még a zene is tetszik... nos, annál jobb! :-)

I hope some of you will find this video and these pictures as inspirational as I do! And if you like the music too... that's even better! :-)

2 comments:

  1. jaj olyan csodaszép ez a lány! nekem ez a kedvencem:
    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/5763227/Aaliyah+queen.jpg
    Vámpírkirálynő :)

    ReplyDelete
  2. Kicsit félelmetes, de még így is gyönyörű! Jó lett volna a Halloween-es postjaimba. :-)

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe