FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-04-27

FOTD AZ ÚJ AVON NÉGYES SZEMHÉJPALETTÁMMAL

Tegnap érkezett meg a legfrissebb rendelésemmel az Avon négyes szemhéjpúderei közül a Cocoa Dreams névre keresztelt kombináció, s mivel ma reggel picivel több időm volt a sminkemmel bíbelődni, így gondoltam, ki is próbálom.

Azt kell mondjam, nagyon elégedett vagyok. A színek egymással remek harmóniában vannak, szépen egyenletesen lehet felvinni ezeket a szaténfényű árnyalatokat és egyaránt remekül építhetőek és satírozhatóak. Mindez most akciósan kb. 1600 Ft-ba került. Arra még nem volt időm, hogy magát a palettát lefotózzam (de Magdi blogján a Beauty Junkie-n találhattok róla fotókat). Na de akkor most már jöjjenek a képek a sminkről...
Természetes fényben:



Mesterséges fénynél, vakuval:


A négyes palettán kívül a szememen csak az Avon Supershock Gel Eyelinerének Blackberry árnyalatát használtam (ITT olvashattok róla tesztet), de azt is csak az alsó pillasor külső egyharmadán. A szempillaspirál is avonos: a Super Extend névre hallgató (tesztet ITT olvashattok róla). Ez utóbbinál most jöttem rá egy nagyon fontos dologra: akkor tudtok igazán drámai pillákat építeni, ha a második réteg festék felvétele előtt megvárjátok, hogy az első réteg teljesen megszáradjon (eddig én mindig sietős voltam és nem volt tőkéj az eredmény, de most igazán jó lett).

A pirosítóm egy mostanában méltatlanul hanyagolt kedvenc a Manhattan Mousse Rouge krémpirosító 39D Apricot árnyalata és egy leheletnyi Manhattan Natural Bronzing Powdert simítottam még rá. Végül az egészet Rimmel Stay Matte kőpúderrel fixáltam. A számra a Maybelline Moisture Extreme Color rúzsai közül a 39-es (más számozási rendszer szerint 670-es) 'Natural Rosewood' árnyalata került.

És ahogy így most végignéztem a használt termékek listáját, azt hiszem érdemes azt is leszögeznem, hogy sem az Avon, sem a Manhattan Cosmetics alkalmazásában nem állok. :-D




No comments:

Post a Comment

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe