FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-08-11

ADEN FOLYÉKONY TARTÓS RÚZS (09 STRAWBERRY)

Ahogy átválogattam a rúzsaimat, rájöttem, hogy az aranytartalékok mélyén lapult egy Aden tartós folyékony rúzs (már vagy egy éve).


Ennek örömére gyorsan fel is kentem magamra a 09-es (Strawberry) árnyalatot. Nem hiszem, hogy ez lenne a leginkább nekem való vörös árnyalat, de azért megmutatom Nektek...




Állagra (ahogy az a nevéből is kiderül) folyékony és egy kis plüssérzetű applikátorral lehet felvinni (ami nem rossz, de én most ecsettel dolgoztam). Ami egy kicsit fura, hogy a termékleírás szerint ez a rúzs "brilliáns fényt ad"... nos, ez csak addog igaz, amíg meg nem szárad a szánkon (kb. fél perc), utána matt hatású.



Az viszont igaz, hogy ezután már lerobbanthatatlan (a kis férjem meg is lepődött, amikor egy nagy cuppanós csók után még mindig csak rajtam díszelgett a rúzs, rá egy csepp sem került).


Az optimális hidratálás sajna szintén nem helytálló, mert közel olyan érzetű ez a rúzs is, mint a hasonló tartós termékek, azaz olyan száraz érzés (na jó, itt azért nem igaz, amit más termékkel már tapasztaltam, hogy száradás után bereped és szinte  lepattogzik a rúzs a számról, de nem olyan érzetű, mint egy hidratáló rúzs vagy ajakbalzsam). Kipróbáltam , mi történik, ha ajakápolót kenek rá, és sajna azonnal elmúlt a "mozdíthatatlansága", úgyhogy nem árt tisztában lenni vele, hogy a hidratálás az érintésállóság és a tartósság rovására fog menni (bár valószínűleg így is sokkal tartósabb, mint egy sima rúzs).


Tekintve, hogy az ár (beszerzési helytől függően) 800-1000 Ft között mozog, szerintem nagyon jó ár/ érték arányról beszélhetünk, de azért nem lehet csodát várni (lásd csodás fény, tartós hidratálás).

Volt még egy kis meglepetés, mikor a fotókat visszanéztem: rájöttem, hogy a vakutól teljesen más színt vesz fel, mint a valóságban, úgyhogy ezt érdemes figyelembe venni. Nézzétek csak (bal oldal vaku nélkül, jobb oldal vakuval):




És még egy képpár rúzzsal és nélküle:






2 comments:

  1. Olyan sok jót olvastam az Aden rúzsokról, muszáj kipróbálnom.
    Nagyon jól áll ez a szín!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hááát én most annyira nem éreztem magaménak ezt az árnyalatot, de örülök, hogy Neked tetszik! :-) Tényleg nem rossz kis termék, de azt egy kicsit furcsállottam, hogy képeken nagyon kaméleonos ez az árnyalat (jobban szeretem, ha egy szín közel ugyanúgy mutat képeken, mint a valóságban, itt meg szinte ahány kép, annyiféle színvariáns volt).

      Delete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe