FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2013-01-27

A PORONDON: CATRICE LASHES TO KILL SPIRÁL

Legutóbb megkérdeztelek Titeket, néhány újonnan beszerzett termék közül melyikre lennétek a legkíváncsibbak és Ti nagy többséggel a Catrice Lashes to Kill Ultra Black spiráljára szavaztatok. Úgyhogy most következzen ő.
 

A Rossmannban szereztem be 1200 Ft körüli áron (a blokkokat mindig egyből elberhelem). Tetszett, a csomagolása és az, hogy a hozzáadott fekete gyémántporral és szénporral extra fekete pillákat ígér.


Az angol tájékoztatószöveg szerint minden szempillát elér és extra dúsító hatású.


A választásnál az is szempont volt, hogy hagyományos és ne szilikonkeféje legyen (úgy éreztem, ideje visszatérni az alapokhoz, mert ezek az új gumifejű kefék annyira nem győztek meg).


Akkor lássuk, hogy teljesít a gyakorlatban!...
Az első két képen látható, hogy ez a pilláim természetes állapota. Elég kis vékonykák és most itt-ott kicsit kuszák is.


Alább láthatóak a szempillák egy réteg spirál után. A rendetlenül álló szálak nem a spirál, hanem a genetikám számlájára írhatóak. Itt-ott  (főleg a külső saroknál) kissé csomós... ez viszont már a spirál hiányossága. A kefével - mivel elég keskeny a feje - könnyű dolgozni. Sokkal jobban szeretem az ilyen spirálokat, mint amiknek hatalmas a feje, mert azzal mindig összekenem a szemhéjam is.


Végül jöjjön a két réteges verzió. A legelső képpárral összevetve szerintem jól látható, hogy a szálakat tényleg jól bevonja a festék, s ezáltal vastagítja, dúsítja a pillasort. Kisebb egyenetlenségek sajna itt is láthatóak.


Végül a könnyebb viszonyítás érdekében a spirálozott és az érintetlen pillák egymás mellett.


Mivel még csak kétszer használtam a spirált, ezért messzemenő következtetéseket még nem vonnék le (máshol pl. azt olvastam, hogy kb. egy hónap alatt beszáradt és használhatatlanná vált a festék... meglátjuk). 
Az első két viselés tapasztalatai alapján nekem nem irritálta a szemem és nem mászott le a szempillákról (mondjuk már rég megtanultam, hogy ha ki vagyok spirálozva, nem dörzsölgetem a szemem és könnyezős típus sem vagyok). Viszont amikor délután - csak a próba kedvéért - a két ujjaim közé fogtam a szempilláim, kis festékszemcsék maradtak rajtuk... mintha kicsit lepattogna a festék a pillákról. Természetesen a hosszútávú tapasztalatokról is be fogok majd számolni.

Valamelyikőtöknek van ilyen spirálja? Tapasztalatok?
Van olyan spirálotok, ami olcsó és nagyon elégedettek vagytok vele?

 

8 comments:

  1. Catrice spirált még nem próbáltam. Ami olcsó és nálam nagyon bevált, az a Lovely kis sárga spirálja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na egy ilyen Lovely spirált akkor lehet beújítok majd. Köszi PAncsi a tippet! :-)

      Delete
  2. A Catrice Glamour Doll spirálja nagyon jó, ajánlom nektek! A Lancome Hypnose dupeja. Nagyon jól bírja az egész napos kiképzést is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Glamour Dollra pályáztam volna eredetileg, de nem találtam a Catrice állványon... nem tudom, hogy kivonták a forgalomból vagy csak nem volt (remélem, az utóbbi). Remélem, még egyszer valahol rálelek! :-)

      Delete
  3. Én is nemrég vettem egy ilyen Catrice spirált csak vízálló, én nagyon meg vagyok vele elégedve. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vízálló spirált én nem nagyon szoktam venni, mert félek, hogy szárítaná a szempillámat, de akkor ezek szerint ez a verzió strapabíróbb, mint a szimpla. :-)

      Delete
    2. Hú én nagyon régóta vízállót használok,(ez előtt Maybelline-Colossal volum'express-t) meg kitart majdnem egy évig általában nálam , nyárra strandra nekem szükséges és tökéletes, de nem vettem még észre, hogy bármi baja is lenne a pilláimnak.Kicsit természetesen nehezebb leszedni,de nem lehetetlen. :)

      Delete
  4. jol nèz ki felkenve.nincs ilyen spiràlom,nekem az Essence is tokèletesen bevàlt.

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe