FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2013-01-13

VIDEÓ AJÁNLÓ: FULL SMINKBŐL NATÚRBA

Most találtam ezt a kis videót, aminek a koncepcióját nagyon érdekfeszítőnek találtam, ezért gyorsan megosztom veletek. Wayne Gross, a kiváló angol sminkmester arra vállalkozik, hogy egy olyan leányzót, aki a "full smink" elkötelezett híve a természetesebb vonal felé tereljen úgy, hogy készít neki egy ilyen sminket.



A leányzó az itt látható képen az "előtte" állapotban van (jó sok sminkkel, de szerintem nagyon jól áll neki), ha kíváncsiak vagytok az "utána" állapotra is, nézzétek meg a videót...

Melyikkel tetszik nektek Chanelle jobban: a hangsúlyos vagy a természetes sminkkel?

Egyébként ha tudtok egy picit angolul és kíváncsiak vagytok Wayne több videójára, itt a Youtube csatornája  (én nagyon bírom): http://www.youtube.com/user/gossmakeupartist

7 comments:

  1. Hozzám a természetesebb smink közelebb áll, hétköznapokra mindenképp arra szavaznék.
    De az erősebb smink is jól áll neki, szerintem :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hétköznap mindenképp a természetes a nyerő, de a sok smink is lehet szép alkalmakra (csak olyankor persze nem a természetesség az elvárás). :-)

      Delete
  2. Hát ez nagyon jó ötlet! Ilyenre már én is gondoltam. :D Szerintem is a natúr smink a nyerő. :)

    ReplyDelete
  3. Szerintem mind kettő jól áll neki, de ha már természetes sminkkel is nagyon szép az arca, akkor fölösleges annyira kisminkelnie magát,mint az "előtte" állapotban.

    ReplyDelete
  4. volt egy brit tévéműsor, a snog marry avoid, ahol ilyen fullsminkben nyomuló particsajokat alakítottak át hétköznapibb lányokká, láttátok esetleg? youtube-on nagyon sok rész fent van, unaloműzőnek jó műsor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De jó, Anettke, hogy felhívtad rá a figyelmem! Nem hallottam még erről a sorozatról, de tuti rá fogok keresni, mert érdekfeszítőnek tűnik. Köszi a tippet! :-)

      Delete
  5. Azon gondolkodtam csajok, az milyen ciki, mikor egy fiú ilyen full sminkben ismeri meg az embert és utána szembesül a natúr verzióval... az azért elsőre mellbevágó lehet.

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe