FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-04-08

FOTD - VASÁRNAPI CSALÁDI EBÉDHEZ

Na még egy gyors kis bejegyzés így vasárnap estére. Ma a férjemmel egész délelőtt lustálkodtunk, a délutánt pedig a családdal töltöttük és kiélveztük a szokásos hétvégi közös ebéd minden örömét. Ehhez pedig ezt a mértéktartó kis sminket viseltem.


Ami a szemhéjfestést illeti, az egész szemhéjamat a mélyítővonalig az Avon SuperShock Gel Eyeliner Golden Fawn árnyalatával alapoztam (olyan vajpuha ez a ceruza és olyan könnyen siklik, hogy se perc alatt átsatíroztam a szemhéjamat vele), majd...
a Makeup Academy Heaven & Earth paletta közepes 'taupe'/szürkésbarna árnyalatával végigmentem az egészen. Aztán a szempillák tövébe felül húztam egy kb. 4mm-es vonalat a másik 'Cranberry' árnyalatú Avon SuperShock géles szemkontúrceruzámmal és a MUA palettából az egyik sötét, enyhén  lilás barna árnyalatával elsatíroztam a kontúrvonalat (mindezt nagyon fürgén, mert - ahogy arról már írtam - ez a ceruza nagyon gyorsan köt).


Szempillaspirálnak az új Avon Super Extend Extreme-et használtam 2 rétegben, az arcomra a Bourjois Blush 74-es Rose Ambré-ja került. a számra a L'Oréal Infallible Longwear Lip Duo Compact-jának 100-as 'Spice for Days' árnyalatát raktam fel (Ezt eredetileg Anyukámnak vettem - én nem szoktam sűrűn ilyen bronzos barnás árnyalatokat hordani, tartós rúzsokat meg pláne nem - de azt mondta, hogy felvitel után kb. 1/2 órával szinte lepattogzott a szájáról, így ő nem fogja használni. Visszaadta, hogy nézzem meg, nekem mit csinál a számon. Erről majd kicsit behatóbb próbák után fogok érdemében nyilatkozni.) Egyébként ti mit szóltok a színéhez?

4 comments:

  1. Replies
    1. Thank you very much! :-) I'm so happy to have readers from abroad as well. I used to write my posts both in Hungarian and Engish but then I stopped because I thought that all my readers are Hungarian (as I rarely had comments from foreigners).
      BTW, I love your blog as the quality of your pictures is superb and the makeups are beautiful. Keep up the great work and revisit my blog if you have some time. :-)

      Delete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe