FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2014-02-12

A PORONDON: RIMMEL STAY MATTE LIQUID MOUSSE ALAPOZÓ

Így jár az, aki eldugja maga elől a fényképezőgépe aksijának a töltőjét. Napokig ment a keresés, hiába. Kétségbeesésemben a telefonommal készítettem néhány képet, olyanok is lettek. Aztán persze meglett a töltő, csak azóta nekem nem volt időm újra fotózni. Szép újrakezdés, mondhatom. Sebaj, azért csak megírom ezt a posztot, hátha a tapasztalataim valakinek hasznosak lesznek (aztán remélhetőleg nemsokára pótló jelleggel tudok majd csinálni jobb képeket is).
Pár hete vettem meg ezt az alapozót (a Müllerben akciósan volt 1400 Ft, egyébként az ára 1800-2000 Ft körül mozog). A név alapján folyékony habalapozó, ami számomra kicsit ellentmondásos, de a jó ár okán gondoltam, kipróbálom...

 

Anno az előző verziója is megvolt ennek az alapozónak, attól nem voltam elájulva, mert nagyon nehezen tudtam szépen eldolgozni (vizes bázisú volt, túl gyorsan száradt, nagyon nehéz volt egyenletesen felvinni és a fedőereje sem volt valami nagy szám). Most viszont ennek a teszterét kipróbálva éreztem, hogy ez egy teljesen más állag, így bátorkodtam hazavinni magammal (persze nem a tesztert).



Csomagolás tekintetében (amint az látható) egy csavaros kupakú keskeny tubusos kiszerelésről van szó. Ha nagyon kekeckedni akarnék, azt mondanám egy felpattintható kupak kényelmesebb lenne, de nyilván nem ez a lényeg. Amit a leírás ígér: pihekönnyű folyékony habalapozó, ami tökéletes, természetes hatású fedést és egész nap matt hatást biztosít. A tubusból egy sűrű habszerű alapozókrém kerül elő (ez állagra sokkal jobb, mint például a Garnier BB krémje, ami olyan folyékony, hogy óvatosan kell bűvészkedni vele, ha az ember nem akarja összemaszatolni vele magát).
 

És akkor a lényeg: betartja-e az alapozó azt, amit ígért? A felvitel nagyon könnyű (én a reggeli időhiányban kézzel szoktam). Szépen terül az arcon, könnyen és egyenletesen eldolgozható (én a felvitele előtt mindig hidratálok, de ez szerintem más alapozóknál is kell a legoptimálisabb hatás érdekében).
Közepes fedőképességgel rendelkezik, s építhető is (szerencsére egy plusz réteg felvitele után sem maszkszerű a hatás). Nekem elég tágak a pórusaim, így nagyon örültem neki, hogy nem ül beléjük, nem emeli ki azokat, hanem optikailag egy kicsit elkendőzi. Tartósság tekintetében sincs hiba: kb. 8 órát remekül kibír kifényesedés vagy fakulás nélkül. Ami viszont sokaknak gondot jelenthet, hogy nem túl nagy a színválaszték és az itt látható 103-as True Ivory árnyalat a legvilágosabb, ami azt jelenti, hogy nagyon világos bőrű lányok nem fognak megfelelő árnyalatot találni maguknak.

Itt egy kép 'á la nature' (vakuval):


És alapozóval (az anyajegyemen látszik a fedőképesség):


Van azonban valami, ami egy cseppet aggaszt (de csak akkor, ha fotózkodásra kerül a sor). A vakuval készített képek némelyike így néz ki:


Nem tudom, hogy ez most a telefonom brutál vakuja miatt ilyen vagy az alapozóban van valami (pl. fényvédőt tartalmaz), de ez azért elég ijesztően néz ki. Esetleg van köztetek valaki, aki hasonló dolgot tapasztalt? Szóval ha vakus fotózás van kilátásban, nem hiszem, hogy ezzel az alapozóval próbálkoznék. Ettől függetlenül vakumentes övezetben nekem remekül bevált.

Ezen a képen is ez van rajtam és szerintem rendben van (de ez is vaku nélkül készült):


 Szóval ha szeretnél egy természetes hatású, matt, közepes fedésű alapozót elfogadható áron és nem vagy nagyon világos bőrű, valamint nem készülsz nagy fotózkodásra, akkor jó választás lehet.

Nektek vannak tapasztalataitok ezzel (vagy másik) Rimmel alapozóval?

5 comments:

  1. De aranyos *-*
    Nekem si megvan az alapozó, és sajnso nekem kicsit sötlét,kontúrozásra vagy keverve használom, amúgy rendben van,jó a fedése, kicsit szárít.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tudom, a Rimmelnél miért gondolják, hogy Magyarországon nem nagyon vannak világos bőrű lányok (azt még megértem, hogy csokibarna árnyalatot nem forgalmaznak nálunk, de hogy világosakat se...). Szerintem elég sok lánynak lenne rá szüksége, főleg ha belegondolunk, hogy azért ősztől tavaszik általában csekély a napsütötte órák száma és aki nem szolizik/önbarnít, az rendesen "kifakul" ebben az időszakban és világosabb alapozót kell használnia.
      Nekem vegyes a bőröm és az előhidratálás mellett nem vettem észre, hogy szárítana, de ugyebár ez bőrtípus függő. A fedése pedig szerintem is optimális (az én igényeimhez).

      Delete
  2. Nagyon szépek vagytok együtt az utolsó képen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönjük szépen, Katie! Egy kicsit mindig irigylem Lujza bababőrét... ez tényleg csak a bébik kiváltsága, na! :-)

      Delete
  3. Nagyon tetszik az utolsó kép rólatok :) Keresem a tökéletes alapozót, így minden teszt jól jön, hasznos volt, köszi Kata mosolyrecept.blogspot.hu

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe