FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2011-09-23

BEÚJÍTOTTAM

Eljött a péntek, gondoltam az e heti jól végzett munkámért cserébe megajándékozom magam 1-2 aprósággal. Befordultam hát az utamba eső Rossmannba és ezt sikerült begyűjtenem: két Essence Stay All Day tartós szemhéjfestéket és egy Essence Gel Eyeliner-t...



Mind a három 799 Ft-ba fájt, ami igen kedvező ár, úgyhogy remélem, a kedvezményes ár mellett a minőségre sem lesz panaszom. A csomagolás a tartós szemhéjfestékek esetében mutatóskára sikeredett, a géltus esetében ez már nem annyira igaz, ez utóbbi nekem olyan semmilyen (nem úgy, mint a benne rejtőzködő szín).

A Stay All Day szemhéjfestékek egyike a 02-es árnyalatú 'Glammy Goes To...' , míg a másik a 05-ös 'Camp Rock' fedőnevű árnyalat.


Előbbi egy magas fényű pezsgőszínű árnyalat, míg utóbbi egy nagyon izgalmas zöldes-szürkés, szintén fényes  szín. (Tudom-tudom, a képen a 05-ös zöldessége nem nagyon látszik, sajna néha megviccel ez a fránya fényképező...)


   

    


Természetes fényben így néz ki a 'Glammy goes to...' az alkaromra felfestve (a bal oldalon eldolgozás nélkül, a jobb oldalon elsatírozva):

És íme a 'Camp Rock' szintén az egyik oldalon minden eldolgozás nélkül, míg a másik oldalon elsatírozgatva:


A világos pezsgőszín árnyalat reményeim szerint jó bázisszínként fog szolgálni más színek alá is, míg a 'Camp Rock'-on azért akadt meg a szemem, mert ránézésre hasonlít a színe a Chanel Illusion d'Ombre szemhéjfestékei közül a 84-as Épatant árnyalatára. Erről részletes bemutatót Delicate Hummingbird blogján itt olvashattok.


Az Essence 03-as 'Berlin Rocks' árnyalatú zselés szemhéjtusán szintén Delicate Hummingbird oldalán akadt meg először a tekintetem ebben a bejegyzésben. Nekem nagyon bejön ez a mély padlizsán szín , úgyhogy gondoltam én is beszerzek egyet. Így mutat felöltözve:



Így néz ki a tégelyben és a kezemen: 


Nagy reményeket fűzök ehhez az árnyalathoz, mert szerintem szemet gyönyörködtető és barna szemű lányok esetében egy ilyen árnyalatú tus szinte kötelező. Így néz ki egy look ennek a tusnak a felhasználásával (szintén Hummingbird interpretálásában - nagyon elhivatott és tehetséges egy bloggerina ez a leányzó). Egyszerű, de nagyszerű.

Majd később írni fogok arról is, a hétköznapokban mennyire váltak be az én reményteljes új kis kincseim.

Nálatok vannak új kincsek?

No comments:

Post a Comment

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe