FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2011-09-24

SZÜLINAPI BULIRA

Ma egy aranybogár kiscsaj bulijára vagyok  hivatalos, aki most  töltötte be a hatot és ezt a sminket dobtam össze a neves alkalomra. Az összképet tekintve kb. így néz ki a dolog, s íme a részletek is....



Arc: 

Vichy Dermablend alapozó (35)
Astor Age Vitality korrektor (001 - Ivory)
Jillian Dempsey for Avon pirosító (Heavenly Nude)
the Balm Bahama Mama Bronzer
Rimmel Stay Matte kőpúder (003 - Peach Glow)


Szem és szemöldök: 

Astor Age Vitality korrektor (001 - Ivory)
Art Deco szemfesték alap
Essence Mono szemhéjpúder (41 - ... spotted!)
the Balm Bahama Mama Bronzer
Clinique High Impact szempillaspirál
Avon Color Jillian Dempsey professzionális szemöldökceruza (Slate)




Száj: 

NYC Smooch Proof ajakszínező filc (Persistent Pink)
Bourjois Lovely Rouge rúzs (28 - Prune Impériale). 

Ez a párosítás nekem most a hétköznapokon is nagy kedvencem.


Délutáni programhoz ez a smink szerintem megfelelő, mert se nem túl sok, se nem túl kevés. Nekem mára pont jó. Remélem, nektek is tetszik! :-)




4 comments:

  1. Szia! Véletlenül nem egy amerikai tulajdonban lévő multinál dolgozol? N-nel kezdődik a neve. :)

    Ismerősnek tűnsz.

    ReplyDelete
  2. Szia! Ezek szerint van egy hasonmásom az egyik multinál, mert én teljesen más munkaterületen tevékenykedek. :-)

    ReplyDelete
  3. Még a Letti is stimmelt, már ha nem csak becenév. :)
    2008-ban volt, akkor jöttem el onnan, ezért lehet rosszul emlékszem. Ne haragudj! :)

    ReplyDelete
  4. Semmi gond. A Letti csak becenév (a Nikolettából). (2008-ban én még épp csak végeztem az egyetemen.) Viccesek néha ezek a véletlen egybeesések. :-)))

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe