FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2011-09-11

SZEPTEMBERI ZSÁKMÁNY

Beszaladtam valamelyik nap a Rossmannba és egy csomó akciós kozmetikumba botlottam, melyek közül néhány (hogy, hogy nem) a kosaramban landolt. Most ezeket mutatom meg nektek...


Nálam sem maradhattak ki a szórásból az Essence kifutó termékei. Potom 299 Ft-ért beszereztem kettőt az Essence Quattro palettái közül. Az egyik a 02-es "chic-ify" nevű négyese, míg a másik a 06-os "rock angel" névre hallgató.
Balra: 02-es paletta, Jobbra: 06-os paletta
A 02-es paletta egy barackos rózsaszínt, egy középsötét, enyhén fényes grafitszürkét, egy metálfényű ezüst színt és egy nagyon kellemes, szürkés mogyoróbarnát tartalmaz. A 06-os négyes egy aranyos fényű, enyhén csillogó világoszöldet, egy olajzöld árnyalatot, egy nagyon világos (és elég halovány színű) banánzöldet és egy pazar, magas fényű szürkészöld árnyalatot rejt.

Így festenek természetes fényben:

A 02-es paletta színei
A 06-os paletta színei
 Mindkét palettának megvannak a gyenge pontja: a 02-esnek a sötétszürkéje nagyon unalmasra sikeredett, míg a 06-nál a legvilágosabb sárgászöld árnyalat nekem kicsit erőtlenke, de a többi árnyalat szerintem teljesen rendben van. A 02-es palettával nagyon szép, egyensúlyban lévő szürkés-barna "smokey eye" alkotható, a 06-os paletta pedig jó szolgálatot tehet az olyan barna szemű lányoknak, mint én. (A következő bejegyzéseim egyikében majd meg is mutatom ezt.)

A másik két szerzeményem egy NYC szempillaspirál és egy L'Oréal szemceruza voltak. Az NYC termékekkel már egy ideje szemeztem, de eddig még nem próbáltam ki tőlük semmit. Most gondoltam: itt az alkalom, így megvettem az NYC High Definition Volume spirálját, ami egy "volumizing mascara", azaz elsősorban dúsít. A tájékoztató 10x dúsabb, nem csomósodó pillákat ígér. Így néz ki a keféje:

Ilyenek a pilláim először a maguk természetességében, aztán ezzel a spirállal (egy rétegben):

Az biztos, hogy szépen kiemeli a pillákat, de a 10x-es dúsítással kapcsolatban azért erős kételyeim vannak. Mindenesetre a 999 Ft-os árhoz képest jó kis spirál ez. (Az igazsághoz még az is hozzá tartozik, hogy spirálozás előtt erősen ajánlott egy kis szempillagöndörítés, mert magától ez a spirál nem íveli a pillákat.)

Az utolsó zsákmány ez a L'Oréal szemceruza volt 699 Ft-ért. Már rég kerestem egy jó minőségű (de nem túl borsos árú), szép ezüstszürke szemceruzát és most megtaláltam. Ez a Contour Khol ceruzák közül a 162-es Chrome Silver árnyalat.

Nagyon könnyen felvihető, szépen satírozható, gyönyörű árnyalat, ami - annak ellenére, hogy nem vízálló - elég sokáig a helyén marad. Porfestékek alapozásához is remek darab. Mindenképpen megérte az árát.
 Így néz ki természetes fényben:

Összességében elégedett vagyok a zsákmány összes darabjával (pláne, hogy összesen 2300 Ft-ot fizettem értük). 

Sokat ügyeskedtem a fényképező masinával és a fényekkel, hogy elég élethűen adja vissza a termékek színeit és úgy érzem, a lehetőségekhez képest ez most sikerült is (bár ha hosszú távon folytatom a blogolást, nem fogom megúszni egy új, minőségibb gép beszerzését).

Ti próbáltátok már ezeket a sminkcuccokat? 
Vagy esetleg van más, szívetekhez közel álló őszi szerzeményetek? Ha igen, osszátok meg velem is! :-)


No comments:

Post a Comment

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe