FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2011-10-12

A KIÁBRÁNDÍTÓ VALÓSÁG

Ma megmutatok nektek két termékek, amikhez megvételükkor nagy reményeket fűztem, aztán végül sajna - (kisebb-nagyobb mértékben) csalódnom kellett.


Ezek közül az egyik a L'Oréal Derma Genesis pórusfinomító arcápolója, a másik pedig a Clean & Clear Morning Energy Shine Control tonik mindennapi használatra...

Kezdjük a L'Oréal lotion-jével. Szemrevaló, mutatós kék színű csomagolás, pumpás kiszerelés (amit én nagyon preferálok), akciós ár - naná, hogy egyből megjött a kedvem ahhoz, hogy kipróbáljam!



A hivatalos honlap szerint amennyiben ezt a csodaszert kenegetem a kis pofikámra, akkor napról napra simább lesz a bőröm és egyre finomabbak a pórusaim is. Persze egyből sejtjük az ígéret olvasásakor, hogy költői túlzással állhatunk csak szemben, hiszen ha minden nap csökkenne a pórusaink mérete, akkor egyszer csak azon vennénk észre magunkat, hogy eltűntek... szép gondolat, csak kár, hogy nem megvalósítható. Én azért abban reménykedtem amikor a tégelyt a bevásárlókosaramba dobtam, hogy optikailag csak csökkent majd valamennyit azoknak a fránya tág pórusaimnak a méretén. (A kisimító hatást pedig a hialuronsavtól vártam.)
Otthon vérmes reményektől vezérelve, az egyszerre feszesebb, simább és üdébb arcbőr ígéretétől megrészegülve fejtettem le a celofánt a csomagolásról, s  kentem fel az első borsónyi adagot megtisztított arcomra. Az első dolog, ami csalódást okozott, az a kellemetlen, kissé rovarirtóéra hajazó illat (vagy inkább szag) volt. De ezen a ponton még úgy voltam vele, hogy ez a kis kellemetlenség megbocsájtható, ha a krém hatásosnak bizonyul a hétköznapokban... sajnos ez a vágyam sem teljesült be.
Az ezt követő hetekben kiderült, hogy egy viszonylag könnyen felszívódó krémecske ez, amitől azonban a pórusaim mérete nem csökkent, s a bőröm sem lesz teltebb vagy feszesebb. Nincs mit szépíteni ezen: nekem ez a krém nagy csalódás volt (de legalább nem adtam ki érte sokat - akciós áron 1300 Ft-ba került ez a kis kellemetlen tapasztalatszerzés).


A másik tesztalany a Clean & Clear Morning Energy Shine Control tonikja.

 
A szín élettel teli, a csomagolás olyan kis fiatalos (persze hogy az, hiszen a tinédzserlányokat célozzák meg a márka termékeivel). Az ígéret: az egész napon át tartó faggyútermelést szabályozó hatásnak  köszönhető matt arcbőr a citromfű és gyümölcskivonat segítségével. Gondoltam, ezt kipróbálom!
Mikor itthon először a vattapamacsra öntöttem belőle, átható alkoholszag csapta meg az orromat.... valójában olyan sok alkoholt sikerült becsempészni az összetevők közé, hogy miközben áttöröltem az arcom a párolgó alkohol csípte a szememet... meg az orrnyálkahártyámat is (fúúúú....mint amikor életemben először gyanútlanul pálinkába szagoltam)! Egyébként furcsa, hogy miután ez a bitang erős szag elillan, a bőröm a tonikos áttörlés után nem feszül kellemetlenül (pedig ettől tartottam) és tényleg viszonylag sokáig matt marad (csak az állam van most jobban kirügyezve az átlagosnál, ami viszont nem bizonyítható, hogy ennek a toniknak tudható be). Szóval a fullasztó élmények ellenére még egy kicsit használni fogom, de legközelebb tuti valami szigorúan alkoholmenteset fogok választani (és jobban átböngészem az összetevőket vásárlás előtt). Tudtok valami ilyet, ami nektek bevált?

Összegezve: az ilyen kis melléfogások is jók, ha másra nem, tapasztalatszerzésre. Ja és képen szerintem nagyon jól mutatnak (kár, hogy nem ezért vettem őket). :-)

6 comments:

  1. Még, még, még, még, még, ennyi nem elég...!! :)

    ReplyDelete
  2. Nocsak, itt egy kis Republic rajongó! :-D Köszi!

    ReplyDelete
  3. Ezek nekem se váltak be :(

    ReplyDelete
  4. Megnyugtattál, hogy nem csak én vagyok túl finnyás, más is járt így. :-)

    ReplyDelete
  5. Nem a reklámot akarom csinálni, de erről mit gondolsz???
    http://www.tesminked.hu/hu/52-l-oreal-kohl-minerals-szemceruza.html

    A Catrice szemhéjtust Te ajánlottad Nekem és bevált :) (Az essence sem rossz, van zölddem és lilám is.)
    Barátosnéd BP-ről ;´)

    ReplyDelete
  6. Sajna még nincs ilyenem, szóval egyelőre csak az alapján tudok írni, amit az általad beszúrt linken láttam. Egyetértek a videó készítőjével Dorkával, hogy ez biza nem szemceruza, hanem porfesték egy kis speciális ecsettel (ez annyiban más, mint amilyen ecseteket eddig láttam, hogy elég tömöttnek és szélesnek tűnik).
    A cicaszemnél ránézésre nekem nem tűnik túl intenzív feketének a szín (én szeretem, ha olyan igazi ébenfekete a kontúr, ahhoz meg szerintem filctoll szerű vagy géltus kell). Tartanék attól is a porállag miatt, hogy felvitelkor sok lepotyog. Én az alsó vízvonalat tuti nem húznám ki ezzel (biztos egyből begyulladna a szemem a portól).
    A vazelines cseppfolyósítással kapcsolatban megint vannak fenntartásaim (úgy tűnik, ma ilyen aggályoskodó vagyok), mert nekem úgy tűnik, ettől igen csak maszatolódóssá vált a "cucc" és egyből fel is kenődött a szemhéjra. (És ha sokszor szórogatod így a kacsódra, elég hamar elfogyhat...)
    Füstös szemhez szerintem abszolút jó (szépen eldolgozható, satírozható), de ehhez ezer más jó minőségű szemhéjport is lehet használni. Úgyhogy így már nem nagy különlegesség.
    Most így k.b. ennyi, ha véletlenül megkaparintanék egy ilyet majd (bár annyira nem izgatta fel a fantáziám, hogy teljes áron beszerezzem... majd talán ha jön egy jó kis akció), akkor mindenképpen írok még majd róla.
    Remélem, hasznos volt ez a kis rögtönzött értekezés Neked!
    Barátosnéd DB-ből ;-)

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe