FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-08-31

SMINKEK KLIPEKBEN: HIEN - WHO MATTERS

Ma estére hoztam Nektek egy klipet, nevezetesen Hien legújabb Who Matters című videóját, amiben a gyönyörű énekesnő szépséges sminkekben tündököl.


A sminkesek mindent bevetettek, hogy az ifjú énekesnő egzotikus (egyben erotikus) kisugárzását a sminkkel is kihangsúlyozzák. Három különböző 'look'-ot vonultatnak fel...
A sivatagi jelenetben a fekete füstös szempárt pink ajkakkal és körmökkel párosították, s emellett még helyett kapott egy hatalmas, egész hátat beborító testfestett motívum, valamint gyönyörű henna indák a kézfejeken is.





A "cellás" jelenetben a teljes bőrfelületet bronzba öltöztették és a szemek környékét csillámló strasszokkal díszítették. Külön figyelmet érdemel az extravagáns láncos fülbevaló.



 És a harmadik (az én személyes kedvencem) egy nagyon extrém, teljes testet beborító UV fényben irizáló neon test és arcfestés rengeteg vad, törzsi motívummal.


Bár nekem összességében a szám és a klip egy kis Rihanna/ Jennifer Lopez utóízt hagy a számban, azért szerintem a készítők nagyon szép munkát végeztek, a sminkeseknek pedig sikerült teljes pompájukban megmutatni Hien különleges szépségét.

Íme a klip teljes egészében:


6 comments:

  1. Szia! A szám nem jött be nekem. A klipp nem rossz, a csajnak is van hangja, csak a szám gagyi összességében. De még fiatal, lesz jobb... és mindene megvan hozzá h. akár sikeres is legyen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát igen, a videó képi világa engem is sokkal jobban lekötött, mint a szám maga. Jó lenne, ha a leányzó kiváló hangi adottságaival azonos minőségű lenne a szám is. :-/

      Delete
  2. Nekem a sivatagos smink tetszik a legjobban :) nem hallgattam eddig sok Hien számot, de ez szerintem hallgatható.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, a füstös szem azzal a gyönyörű pink szájjal tényleg mesés. :-) Szerintem ez egy tipikus "rádiók kedvence" szám, nem korszakalkotó, de olyan 'nyári sláger feeling'-je van (de szép magyar szó), így elhallgatja az ember pl. vezetés közben. :-)

      Delete
  3. Én még mindig le vagyok döbbenve azon, hogy Caramellel jár. :D De nagyon szépek a sminkek a klipben. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Állítólag már könnyes búcsút vettek egymástól (és "tök véletlenül" ez a bulvár bomba épp a klip megjelenésével egy időben robbant). :-)

      Delete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe