FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-10-13

A PORONDON: ESSENCE LONG LASTING SZEMCERUZA (15 - BLING BLING)

Legutóbb elég sokat "járt a szám", most pont az ellenkezője lesz: rövid leszek és velős. :-) Megmutatom a legújabb és egyik legkedvencebb automata szemceruzámat az Essence-től.



500 pénzért szerváltam ezt a kis aranyost, aki a Long Lasting ceruzák családjába tartozik. Ő a 15-ös Bling Bling nevű árnyalat...


Tutam már, mire vállalkozok, mert a fekete verzióját egy pár hónapja birtoklom és azzal már megtapasztalhattam, hogy egy valóban nagyon tartós, jól kezelhető ceruzáról van szó. (Van olyan tartós, mint  pl. az Avon SuperShock gél álagú szemceruzája, csak ezzel könnyebb dolgozni, mert nem annyira puha.) Olyan kis stramm darab - könnyű vele szép, egyenletes kontúrvonalakat húzni (mondjuk tűvékonyat nem lehet,de én olyanra ritkán vágyom), szépen lehet satírozni, és miután (pár perc múltán) "megkötött", egész nap maszatolódás nélkül a helyén marad. 


Nos, amit eddig leírtam, ennél a darabnál is igaz, csak itt egy metálos fényű, bronzbarna árnyalatról van szó, amit én nagyon szeretek a hétköznapokon kontúrozásra használni (sokkal lágyabb hatású, mint fekete testvére).


Két szögből is befotóztam, hátha így jobban látjátok, milyen a szín fényjátéka.


Látszik, hogy szerencsére csillám nincs benne, de nekem nagyon tetszik, hogy nem egy szimpla matt barnáról van szó, hanem egy izgalmas kis bronzosról (kék szem színének kiemeléséhez is remekül használható).


Nagy valószínűséggel más színekben is be fogom szerezni majd ezt a ceruzát, mert szerintem az ár/érték arány valami mesés és a színek is remekek (Maránál megleshettek még 3 másik árnyalatot is, amik nekem egytől-egyig nagyon tetszenek).

Nektek van kedvenc szemceruzátok?

8 comments:

  1. nekem csak a feketéje van meg,de szerintem a tökéletes fekete! most viszont úgy érzem más színeket is be kéne szereznem... :$ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugye? Ez a tipikus esete annak, hogy egy olcsó termék is lehet jó... nem is csak jó, remek. :-)

      Delete
  2. de szép színe van, ha elfogy a teddy ez kell majd nekem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet, hogy ha a Hot Chocolate-on átfutnánk a Bling Blinggel, akkor valami Teddyhez hasonló árnyalatot kapnánk. Majd utánajárok. :-)

      Delete
  3. Még nem próbáltam ezekből a ceruzákból, de most kedvet kaptam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy próbát szerintem mindenképpen megérnek. :-)

      Delete
  4. Nekem ezüst és kék van belőle, imádom mindkettőt! :) Ez is gyönyörű, de nem vagyok nagy barnás, de tényleg nagyon szép színe van. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedig szerintem a bronzos barna remek lenne a szemed színének kiemeléséhez (vagy egy jó kis lila)!

      Delete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe