FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-12-21

A PORONDON: AVON LUXE 'COCOA COUTURE' PALETTA

Kivételesen ez a szépség nem az enyém, hanem karácsonyi ajándék lesz egy drága hölgyeménynek. Emiatt most nem tudtam belenyúlkálni a palettába, de ha majd átadtam, megkérem a tulajdonosát, hadd csináljak egy-két képet  a színekről "akció közben" és persze arról is kikérdezem majd, mi a véleménye róla.


Jaj, hát azt még nem is mondtam, mi ez: az Avon Luxe palettái közül a 'Cocoa Couture' névre keresztelt. Szerintem mesés darab, csodás natúr színekkel, amik jól kombinálhatók és remekül kihasználhatóak nappali és alkalmi sminkekhez egyaránt.



A csomagolás szerintem valami gyönyörű (az egyetlen problémája, hogy piszkosul gyűjti az ujjlenyomatokat, így fotózás után puha ronggyal újra fényesre kellett sikálnom). De azért szépséges, nem? :-)


És akkor a külcsín után jöjjön a belbecs...

 








Szerintem ezek a barnák pazarok és üde színvolt az a finom kis pasztell rózsaszín a közepén. Az applikátorra csak vészhelyzet esetén fanyalodnék, de ezt a problémát egy jó kis ecsettel könnyű orvosolni.

Mit szóltok hozzá? Valamelyikőtök próbálta már? Vélemények?


4 comments:

  1. Nekem szájfényem van ebből, és gyönyörű:)

    ReplyDelete

  2. Nagyon szép darab, a színek és a csomagolás is :)

    ReplyDelete
  3. A csomagolást nagyon eltalálták szerintem, meg nem mondaná az ember, hogy avonos! :)

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe