FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-03-24

10 PERCES SMINKEK PIXIWOO-TÓL + VENDÉGBLOGGER FELHÍVÁS

Kalandozgattam egy kicsit a Youtube-on és most találtam meg a Pixiwoonak ezt a nagyon hasznos kis tutoriál gyűjteményét, amiben a sminkmester nővérek 10 perc alatt elkészíthető sminkeket gyűjtöttek csokorba.
10 MINUTE MAKE-UPS LINK: 

Bár néhány smink esetében nem árt egy kis begyakorlás, de nagyon sok van közöttük, amit első ránézés után is pofonegyszerű újraalkotni. Az én kedvencem most a Peahces Geldof inspirálta smink, amit meg tudtok nézni, ha tovább olvastok (szerintem ma meg is csinálom). Szuper egyszerű, szuper mutatós... 



Ha esetleg valamelyikőtöknek kedve szottyanna bármelyiket kipróbálni (aminek én nagyon örülnék) és egy posztot készíteni róla szép képekkel, azt nagyon szívesen fogadnám a vendégbloggeremként. Ha most felcsillant a szemed és azt gondolod "ehhez nagyon is lenne kedvem", akkor írj nekem egy e-mailt az askletti@gmail.com címre, hogy tudjunk egyeztetni (akár többen is lehettek, csak annyi lenne a kérésem, hogy egy vadi új, még sehol nem publikált bejegyzés legyen, mutatós képekkel).

No comments:

Post a Comment

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe